Wanneer is bezorging gratis?

Uw bestelling wordt altijd gratis geleverd in Nederland en België. Op de Waddeneilanden bezorgt My veranda niet.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Wanneer uw bestelling van tevoren betaald is en ingepland wordt in overleg met de klantenservice, kunnen we deze alvast klaarzetten in het magazijn. Het is ook mogelijk om een bestelling af te rekenen in de showroom waarna deze klaargezet wordt, houd er dan rekening mee dat het klaarzetten enige tijd kan duren. Bij het afhalen is het noodzakelijk dat u zorgt voor degelijk vervoer voor de materialen en met 2 personen komt om de spullen in te laden. Bij het ophalen van glas dient u gebruik te maken van een glasbok aangezien glas niet liggend vervoerd kan worden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat My Veranda uw betaling ontvangen heeft neemt een medewerker van My veranda zo snel mogelijk contact met u op voor het vaststellen van de bezorgdatum. My veranda bezorgt de producten op de overeengekomen bezorgdatum tussen 07.30 en 21.30. Onze bezorgers bellen u zodra zij onderweg zijn naar uw adres. U kunt de dag voor bezorging of op de dag van bezorging bellen naar onze klantenservice voor informatie over de route van de afleverbus waar uw bestelling mee zal worden afgeleverd. Onze klantenservice geeft u hierbij informatie over de lengte van de route tot uw adres, zodat u een indicatie heeft wanneer u de aflevering kunt verwachten.

Worden mijn producten bij aflevering direct geïnstalleerd?

Onze monteurs monteren de bestelde producten direct bij aflevering indien u heeft gekozen voor montage door My Veranda.

Op welke dagen kan mijn bestelling worden bezorgd en gemonteerd?

Nadat uw bestelling en betaling zijn afgerond, neemt Tuinmaximaal contact met u op voor het inplannen van de bezorging en eventueel montage. Op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag bezorgen en monteren wij.